v.3, n.7, 2022 (julho)

Fazendo Educação



Jovino Pizzi; Richéle Timm dos Passos da Silva
DOI: 10.5281/zenodo.6795871

Eliane Maria Fogliarini Moura; Laércio Sponchiado; Marilane Maria Wolff Paim
DOI: 10.5281/zenodo.6795875

Juliana Nascimento Alves da Silva 
DOI: 10.5281/zenodo.6795879

Juscelino Alves Henriques; Isabela Miranda Salgado de Souza; Maria Claudia Lima Couto
DOI: 10.5281/zenodo.6795881

Valdineia Ferreira dos Santos; Carlos Alberto S. de Oliveira
DOI: 10.5281/zenodo.6795887

Valdineia Ferreira dos Santos; Adriana Silva Lima
DOI: 10.5281/zenodo.6795891

Bianca de França Zasso; Taís Steffenello Ghisleni
DOI: 10.5281/zenodo.6795893

Keliane da Silva Maia
DOI: 10.5281/zenodo.6795895

Nathália Saidelles Cunha; Graziela Frainer Knoll; Taís Steffenello Ghisleni
DOI: 10.5281/zenodo.6795897

Carolina de Almeida Ribeiro; Diogo da Motta Ferreira
DOI: 10.5281/zenodo.6795903

Cleide Feitosa da Silva; Silvana Gomes dos Santos; Cleidiane Feitosa da Silva
DOI: 10.5281/zenodo.6795906

Danilo Arnaldo Briskievicz
DOI: 10.5281/zenodo.6795908

Carlos Henrique da Costa Barreto; Graziela Frainer Knoll; Taís Steffenello Ghisleni
DOI: 10.5281/zenodo.6795986

Maicon Lemos Sathler; Elvis Reis de Oliveira
DOI: 10.5281/zenodo.6795990

Enéas Machado
DOI: 10.5281/zenodo.6795992


#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !