v.2, n.7, 2022 (Julho, 2022)

Fazendo Educação


Giovana de Oliveira Ribeiro; Alcione Deodato de Souza; Jardeline dos Santos Costa
DOI: 10.5281/zenodo.6800395

Joanicio Fernando Bauwelz
DOI: 10.5281/zenodo.6800467

Marcos de Almeida
DOI: 10.5281/zenodo.6800486

Jorge Alberto Vieira Tavares
DOI: 10.5281/zenodo.6800490

Ody M. Churkin
DOI: 10.5281/zenodo.6800493

Érico Tadeu Xavier
DOI: 10.5281/zenodo.6800499

Ody M. Churkin
DOI: 10.5281/zenodo.6800505

Bianca Negreiros Sanches; Bruna Momilli Medeiros de Souza; Jennifer Conceição da Silva; Lara Fabian Batista Costa; Vitor Hugo Finatti; Flávia Ruchdeschel D’ávila
DOI: 10.5281/zenodo.6800509

Laryssa Rabelo Pereira; Rosyane de Moraes Martins Dutra 
DOI: 10.5281/zenodo.6800512

Jorge Alberto Vieira Tavares
DOI: 10.5281/zenodo.6800514

Agemir Bavaresco; Danilo Vaz-Curado. R. M. Costa
DOI: 10.5281/zenodo.6800516

Andreza Alves de Abreu; Roger Rodrigues da Silva; Natana de Morais Ramos; Joab Gomes da Silva Sousa
DOI: 10.5281/zenodo.6804347

Milena Lopes da Silva; Karen Thayane Grangeiro Farias; Renata Albuquerque da Silva; Natália Karina Nascimento da Silva 
DOI: 10.5281/zenodo.6800526

Alenberg Aquino da Silva; Maria Graciele da Silva  
DOI: 10.5281/zenodo.6800530

Jorge Alberto Vieira Tavares
DOI: 10.5281/zenodo.6800532

Érica Batista Morais; Gabriela Ramos Maletzki; Julia da Costa Barros
DOI: 10.5281/zenodo.6804349


#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !