v.2, n.11, 2022 (Novembro, 2022)

Fazendo Educação


Noemi Guterres de Carvalho; Ana Lúcia Hoefel
DOI: 10.5281/zenodo.7317171

Guilherme Marchiori de Assis
DOI: 10.5281/zenodo.7317173

Érico Tadeu Xavier
DOI: 10.5281/zenodo.7317178

Marília Rossi Chagas; Joana Zanotti; Queli Defaveri Varela Cabanellos; Bianca Fornasier de Cordova
DOI: 10.5281/zenodo.7317182

Ary Wittor Freire Miranda Angelim Agra; Cristhiano Charles de Castro Bezerra Filho; Gleice de Sá Agra; João Paulo Xavier Silva; Ariadne Gomes Patricio Sampaio; Maryldes Lucena Bezerra de Oliveira
DOI: 10.5281/zenodo.7317184

Ary Wittor Freire Miranda Angelim Agra; Cristhiano Charles de Castro Bezerra Filho; Gleice de Sá Agra; João Paulo Xavier Silva; Ariadne Gomes Patricio Sampaio; Maryldes Lucena Bezerra de Oliveira
DOI: 10.5281/zenodo.7317188

DOI: 10.5281/zenodo.7317190
Ana Paula de Lima; Bianca Fornasier de Cordova; Joana Zanotti

Noemi Pinheiro Xavier; Zulene dos Santos Sousa Silva
DOI: 10.5281/zenodo.7317196


#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !