v.2, n.9, 2022 (Setembro, 2022)

Fazendo Educação


Sânia Maria Belísio de Andrade
DOI: 10.5281/zenodo.7044910

Thayane Azevedo Pereira de Souza; Ana Carolina Lacorte Lima; Kimberly Araújo Gomes Pereira 
DOI: 10.5281/zenodo.7044920

Aurélia Feitosa da Silva; Myrtiany Miranda Nascimento; Onildo Osmar de Sampaio Junior
DOI: 10.5281/zenodo.7044922

Valter Amorim Ferreira 
DOI: 10.5281/zenodo.7044928

Erico Tadeu Xavier
DOI: 10.5281/zenodo.7044930

Evanilson Alves de Sá; Wellcherline Miranda Lima
DOI: 10.5281/zenodo.7044939

Genilda Alves Nascimento Melo; Alyne Martins Gomes; Marilu dos Santos Borba; Patrícia Mara dos Santos Machado; Amanda da Silva Romero
DOI: 10.5281/zenodo.7044944

Érico Tadeu Xavier
DOI: 10.5281/zenodo.7045010

Raissa Lima da Silva; Sânia Maria Belísio de Andrade
DOI: 10.5281/zenodo.7045014

Marcus Vinicius Peralva Santos; Alexandre Mattos da Silva; Francisco Gilson Rebouças Pôrto Júnior
DOI: 10.5281/zenodo.7045016

Bartos Batista Bernardes; Joise Simas de Souza Maurício
DOI: 10.5281/zenodo.7045018


#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !