v.3, n.2, 2022 (fevereiro)

Fazendo Educação



Maria Helena Costa Bianchi; Víctor Hugo Gutiérrez Fornells
DOI: 10.5281/zenodo.6090879

Alana Taíse Castro Sartori; Noli Bernardo Hahn; Stéfani Reimann Patz; Thami Covatti Piaia 
DOI: 10.5281/zenodo.6090886

Aline Ribeiro Ferreira; Leandro José da Silva; Karla Karolaine Silva de Carvalho; Pricilla Keilla de Freitas Cysneiros; Joseph Kemyson Alexandre da Silva; Mariane Helen da Silva; Marcela Karla Santos Silva; Alessandra Carlos de Moura
DOI: 10.5281/zenodo.6090924

Maria Oliveira de Almeida Cordeiro França; Deise Bastos de Araújo
DOI: 10.5281/zenodo.6090959

Aline Ribeiro Ferreira; Leandro José da Silva; Karla Karolaine Silva de Carvalho; Pricilla Keilla de Freitas Cysneiros; Joseph Kemyson Alexandre da Silva; Mariane Helen da Silva; Marcela Karla Santos Silva; Alessandra Carlos de Moura
DOI: 10.5281/zenodo.6090975

Adriana Rochas de Carvalho Fruguli Moreira; Aparecida Antonia Oliveira; Diogo da Silva Roiz; Estela Natalina Mantovani Bertoletti; Diego Pereira da Silva; Graciele Vieira Barbosa
DOI: 10.5281/zenodo.6091027

Guilherme Tácio Marçal Oliveira; Andressa Vitoria Pereira Farias; Cristiano Alves Marques Filho; Andrezza Lys Ângelo da Silva; Michelle Zampieri Ipolito
DOI: 10.5281/zenodo.6091154

Anselmo Felipe Silva Lins  
DOI: 10.5281/zenodo.6091544

Aparecida Rodrigues da Silva; Henrique Nicolau Grillaud Maranholi
DOI: 10.5281/zenodo.6091569


#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !